fredag 22. februar 2013

Dårlig start på dagen

Er det ikke ironisk at jeg våknet klokken 3 i natt etter at jeg skrev om hvor viktig det var med søvn? Så jeg har vært våken siden det, og dro den treige hjernen min på morgentrening 3 timer senere.

Først brukte jeg all min energi på å klare å stabilisere bekkenet mitt på coreøvelsene. Deretter pajet jeg albuene mine på sirkeltrening. For å toppe elendigheten valgte jeg å være boksesekk resten av thaitreningen mens jeg håpet på at toget mot gøteborg skulle spore av skinnene å kjøre inn i gymmet å treffe bare meg. Det hadde gjort min start på dagen fullkommen.

Men toget sporet aldri av, og jeg så meg pent nødt til å fullføre treningen med et stykk ubrukelig venstre arm. Som terapi og trøst har jeg brukt én time på butikken for å se på alle mulig matvarer vi ikke har i Norge. Endte opp med litt grønnsaker og riskaker, og vandret halvfornøyd hjem til mitt. Det skal faktisk ikke så mye til for å snu på en negativ innstilling.

Published with Blogger-droid v2.0.4

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar