tirsdag 26. februar 2013

Passion for food

Det er så typisk at jeg er blitt så matinspirert nå som jeg må holde litt igjen på tøylene når det gjelder inntaket. Det er en stund siden jeg har følt noen særlig glede av matlaging, men vips - så var den her igjen. Jeg vil bake, prøve nye matvarer og tilbredningsmetoder! Nei, jeg får holde igjen til april måned med de største matlagningsprosjektene. I mellomtiden kan jeg dele verdens enkleste pannekakeoppskrift med dere. Visp sammen 2 egg og 1 spiseskje kokosmel. Tilsett søtning om du ønsker. Toppes med det du måtte ønske. Frukt, bær, peanuttsmør, kvarg etc.

I dag er jeg svært fristet til å bli hjemme å spise pannekaker med frukt og nøtter, men fornuften min vet bedre. Duty calls. Off to training.

Published with Blogger-droid v2.0.4

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar