torsdag 2. mai 2013

Karrierebytte?

Marcus Liljedorf i Gladiatorspelen

Det er mye på gang nå for fighterne i Halmstad Muay Thai. Denne helgen arrangeres HMT Battle XX, og samtidig sender vi tre jenter til Stockholm for matching (nei, jentefightere vokser ikke på trär).

Jeg har tidligere tullet med at jeg skulle legge opp for å bli ring-girl så det ble ikke så morsomt å si at jeg skal bli trener på fulltid. Jeg har for mange fights igjen i kroppen til å gjöre det - men i mellomtiden önsker jeg å utvikle meg som coach parallelt min egen fightingen.  Jeg tror man blir en bedre fighter av å oppleve fighting fra et annet perspektiv.

Nå som jeg er "ferdig" med min match har jeg litt mer tid til å legge fokuset mitt på menneskene rundt meg, så jeg ser fram til å väre med å coache jentene i Stockholm denne helgen. Jentene er i toppform og stemningen på klubben er god - lover godt! :-)  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar