søndag 27. mai 2012

A good day at work

Det var en god dag på jobb i kveld. Fem runder med god kontroll, jeg gjorde ikke for mye og heller ikke for lite. Det var nok for å vinne i dag. Takker gjengen som var med å støttet meg i dag, coacher, klubbkamereater og verdens beste foreldre som tok turen for å heie. 

Resten av kvelden brukte jeg på å se på bra thaimatcher sammen med frontlinere. Avsluttet kvelden med en hyggelig middag med mamma, pappa og Giang på Fridays i Malmø. (Ps! Gratulerer med dagen pappa). Nå skal jeg få litt massasje før jeg legger meg til å sove. Mmmh, match igjen om 14 dager og kroppen behøver hvile nå. 


9 kommentarer:

  1. sykt kult!!og stilig pokal:) gratulerer så masse med seier:):) ble kampen filmet så legg den gjerne ut;) jeanette

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Legger ut hvis filmen blir lagt ut av arrangøren! :-)

      Slett
  2. Yaaay! Gratulerer så mye! :) <3

    SvarSlett