lørdag 26. mai 2012

Oppdatering fra Malmø/Lund

Da har jeg endelig fått veid meg inn og fått hentet meg inn etter væskekuttet ned til -55 kg. Timene i bastuen var selvfølgelig ikke de beste i mitt liv, men nå er det over og nå skal jeg bare ha det gøy. 

Bilder fra dagens innveiing av meg og min motstander, Martina Mercinelli. Den søte italieneren ga meg til og med en liten gave fra gymmet deres, en t-skjorte. Det var veldig hyggelig. :-) 


Resten av Frontline teamet er på plass på hotellet nå, og det er utrolig god stemning! Nå skal jeg sove og slappe av sammen min kjære, som har stilt opp for meg i hele dag.
You´re the best

2 kommentarer:

  1. shit så spennende:):) må være utrolig gøy å gå kamp! igjen masse lykke til:) jeanette

    SvarSlett
    Svar
    1. Kamp er klart noe av det morsomste når man legger ned så mye tid til sporten! :-) Takk du <3

      Slett