fredag 8. juni 2012

59.3 - walkaround

God kveld lesere!

Jeg veide meg inn med god margin uten noen særlige anstregelser i dag. Den eneste anstrengelsen var å ikke Go Crazy på all den gode maten som ble servert på feiringen av studenten til Giang søste. Jeg trøstet meg selv med at vi fikk fylle matbokser som vi kunne spise etter innveiingen var ferdig, for å være på den sikre siden (man vet jo aldri med ukjente innveiings-vekter). Til min store nedtur klarte vi selvfølgelig å glemme matboksene i Borås, så det ble ingen vårruller eller stekte nudler på meg alikevel!

Men dagen var ikke over, så vi reddet oss inn med å bestille take-away thaifood til hotellrommet. Så nå er det to høygravide fighters (sikter til sprekkfulle magesekker på kjæresteparet) som skal legge seg til å sove.

I morgen venter en hyggelig hotellfrokost med Team FMT. Skal prøve å slenge inn et blogginnlegg i løpet av morgendagen. God natt barna!

2 kommentarer: