lørdag 9. juni 2012

Før fight

For dere som ikke vet hvordan matchdag ser ut så tenkte jeg at jeg kunne forklare litt i korte trekk hvordan dagen min ser ut før fight.

På matchdag står jeg opp før klokken 09.00 for å ikke sove for lenge, og heller holde en ganske normal døgnrytme. Hotellfrokosten spises som den alltid gjør - havregryn, tørket frukt og nøtter med yoghurt naturelle. Grovbrød eller rundstykke med kalkunskinke, ost, agurk og tomat. Noen fruktbiter. Kaffe, appelsinjuice og vann.

Så er det legesjekken som står for tur. Måling av blodtrykk og puls, lytting på lunger etc + diverse andre tester av refleks, balanse, hørsel og syn. Jeg ble konstantert frisk og rask - ready to fight! 

Resten av dagen brukes på å slappe av og finne fokus til matchen. Snart kommer Fatima for å flette håret mitt, og når det er gjort - da beveger jeg meg inn i sonen min fram til oppvarmingen starter. Jeg hører av meg hvordan det har gått i kveld! Ha en fantastisk lørdagskveld, for det skal jeg ha! ;) 


#YoungStupidAndLivingTheDream


Sonen i thailand var IKKE den samme! Oh Anna hurry - you fight next fight! Warmup? You dance wai khru and 1round warmup. No problem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar