søndag 27. januar 2013

Hvem stjal oksygenen?

Tror dette bildet forteller sånn cirka hvordan jeg følte meg etter første treningsøkten her i varmen.. Batteriet var helt slutt, tømt for energi i løpet av 80 minutter. Hoppetau, skyggeboksing, sekk, mits, sekkintervaller og benhev som avslutning. Boom! 

Jeg vil faktisk påstå at jeg er flink til å slappe av når jeg trener, med fokus på pusten. Lærte veldig mye om "andningen" i løpet av mitt samarbeide med Igor i høst, noe jeg har tatt med meg videre. Men i dag skulle man trodd det ikke var oksygen i rommet. Jeg pustet alt jeg kunne. Brukte ALLE mulige teknikker for å få inn oksygen - men jeg fikk ikke inn luft. Utrolig ekkelt akkurat der og da, men det er vel sikkert en kombinasjon av at jeg har vært sengeliggende i en uke med tette luftveier og den uvante tempraturen og luftfuktigheten.

Vi hadde en felles privatesession med Petch i dag tidlig. Desverre hadde vi ikke den beste kjemien på mits, men det viste seg at jeg skulle ha det med en annen trener som hang rundt i lokalet. Så nå har jeg booket meg opp på privattime med han kl 07.00 i morgen. Han holdt litt mits på tull for meg i pausene mine, og det er sjeldent det smeller så bra med en ny mitsholder. Det kjentes ut som han hadde holdt puter for meg i flere år. Han var heller ikke interessert i å rette på den "europeiske" stilen min, noe som passer meg perfekt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar