lørdag 26. januar 2013

Spontan i Bangkok

Det ble litt forandring i planene mine i dag. Jeg byttet ut shoppingen med en spontan gåtur som endte opp på Chitlada WindySport Gym. Hilste på familien som tok så godt vare på Giang, Rasmus og meg i fjor sommer. Jeg ble tatt like godt i mot denne gangen, og om kreftene strekker til så skal jeg være med på kveldstreningen der i morgen.

Matlysten er ikke akkurat på topp med tanke på at jeg ikke har trent på snart én uke. Så matinntaket i dag har bestått av; frokostbuffet, proteinshake, eple, grillet kylling og salat, tunfisksalat med egg, en neve cashewnøtter og en proteinshake før leggetid. 

Ellers så har jeg ikke så mye morsomt å dele her på bloggen, siden jeg ikke er i gang med treningen enda. Annet enn at jeg har fått en god venn her på hotellet, en snakkende pappegøye. Jeg kaller han Gunnar. På ungdomsskolen hadde jeg en walnøtt (med skall) som jeg tegnet fjes på og kalte for Gunnar. Goodtimes. Ja, jeg har litt problemer med å knytte bånd med min egen rase.. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar