onsdag 30. januar 2013

Jeg lever


Det har blitt en liten dårlig start på ferien. Ingen overraskelse med tanke på at jeg dro avgårde etter tre dager med feber, sår hals og tett pust. Enda dårligere ble det da jeg ignorerte det faktum at jeg ikke var frisk enda før jeg kastet meg ut på trening. Det var det med å lytte til kroppen sin da. Være smart og hvile de ekstra dagene som kroppen trengte.

I går våknet jeg opp etter en helvettes natt, og bestemte meg for å oppsøke lege. Etter fire timer på sykehuset med tester og div, ble jeg sendt hjem med en goodiebag full av medisiner, og en skikkelig hestekur med antibiotika. Det viste seg at jeg mest sannsyneligvis har hatt influensa når jeg var hjemme i Norge, og at jeg nå hadde klart å toppe det hele med bronkitt. Kanskje ikke så rart at jeg ikke fikk puste under trening på lørdag.. 

Medisineringen funker i hvertfall som det skal, så i dag fikk jeg tatt meg en liten tur ut. Det går rett vei nå, så jeg får holde meg selv i fletta selv om viljen skriker etter trening og bevegelse. 

Og til dere som bekymrer dere der hjemme for at jeg er syk på egenhånd i Bangkok. Relax, jeg klarer meg alltid. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar