fredag 1. februar 2013

All by my self

Ja, da får jeg hoppe litt tilbake i tid for å gi dere et lite resume på hva som har skjedd siden sist jeg skrev her på bloggen.

I starten av uken ble reisefølget vårt utvidet fra to personer - til fire stykken. To av oss ble syke i Bangkok, og de to andre satt seg på første fly ned til Koh Samui i frykt for smittefare. Ok, det hørtes litt dramatisk ut, men det var faktisk sånn det var. Når vi begge var kvitt feber og var på beina igjen på torsdag, dro vi også ned til Koh Samui. Vel framme blir jeg møtt av en sms som forteller meg at Caroline var innlagt på sykehus med matforgiftning. Topp stemning. Vi dro bokstavelig talt, fra det éne sykehuset til det andre. Skulle trodd det var min favoritt hobby i Thailand.

I dag ble Caroline endelig utskrevet og er i relativt god form. Så hun stakk sammen med resten av følget til Ko Tao - for strandmys og kompishäng. Jeg blir igjen alene, fordi jeg savner den snakkende pappegøyen i Bangkok. Eller, den kjipe sannheten: jeg er ikke i toppform og trenger litt ekstra hvile for å gjøre ting i mitt eget tempo.

 
Where there's a will, there's a way

4 kommentarer:

  1. Jeg må bare si at det er veldig surt at dagene dine går på og sjekke ut sykehus i Thailand. Må du bli frisk nå. Så jeg får høre mere i bloggen om treningen. Så, lykke til. Og god bedring
    Hilsen nordlending

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! :) Håper på å komme i gang nå snart.

      Slett