onsdag 6. februar 2013

Hva skjuler seg under overflaten?


I dag fikk jeg bekreftet at det var helt rett avgjørelse å reise hjem. Jeg hadde time hos fastlegen min, som kunne fortelle meg at jeg ikke tålte medisinene jeg hadde fått og at jeg måtte slutte på dem umiddelbart. Kroppen min har holdt på så mye vann, så at om jeg hadde fortsatt på medisinene og prøvd å trene hardt nede i varmen kunne det gått veldig ille. Godt jeg ikke gjorde det! Gladnyheten var at jeg nå er frisk, og at jeg kommer til å bli enda bedre nå som jeg slutter på medisinene. Jeg kan begynne å trene igjen, og fortsette livet mitt som normalt. 

Så i dag har jeg slått til med en kveldsøkt på Stamina HOT i Ski. Det ble en 30 minutters gruppetime med mage/stabiliserings-trening, 20 minutter løp på løpebåndet og rehab. Utrolig deilig å få trent igjen, selv om jeg var litt skuffet over gruppetimen. Jeg syntes den var litt for avansert, og instruktøren gikk veldig raskt fram med øvelsene. Men jeg tok det i mitt tempo, og fokuserte heller på å få kontakt med kjernemuskulaturen på hver repetisjon. 

Bildet er på dagens frokost. Yoghurt naturelle som skjulte et lass med druer, rosiner, valnøtter, mandler og frø - toppet med vaniljepulver. Luksus. Men det blir nok ikke så mange sånne frokoster framover nå, for jeg har en vektklasse som jeg gjerne vil ned i igjen. 

2 kommentarer:

  1. Veldig bra du kom deg hjem til fastlege, men skal du tilbake til Thailand før sommerferie ?

    Velkommen tilbake til Norge. og håper du blir litt mere aktive på blogg nå som du er frisk og begynner og trene =)

    Mvh. Nordlenning.

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg skal nok ikke tilbake til Thailand igjen på en god stund, med mindre det dukker oppe en match der nede. :) Takk, nå blir det trening, fighting og kostholds oppdateringer framover. Tjoho! :)

      Slett