onsdag 6. februar 2013

Livet går videre

Hei til dere som fortsatt følger med på tross av at det har vært stille her de siste dagene. Nå befinner jeg meg hjemme hos familien min i Norge. Det hadde du ikke trodd, hva?

Ting ble aldri helt som det skulle bli i Thailand. Jeg ble aldri solbrun, fikk ikke trent, kjørte aldri moped selv og det ble i hvertfall ingen match eller bursdagsfeiring i varmen. Seks ukers ferie ble kortet ned til 10 dager. Jeg var syk i 7 av dagene og ble en vannballong pga medisinene. Fikk angst når jeg tenkte på alt jeg hadde å gjøre hjemme, og hvor lite jeg fikk ut av oppholdet i Thailand. Så på søndag pakket jeg baggen min og dro tilbake til Bangkok i håp om at jeg skulle komme meg på et fly til Norge så fort som mulig.

De neste to døgnene ble et helvette, med snøstorm og innstilte fly i Moskva. Jeg orker ikke å fortelle om natten i Russland nå, det fortjener et innlegg for seg selv når jeg har fått det litt på avstand.. I mellomtiden kan dere nøye dere med noen bilder fra de siste dagene mine i Thailand.

 Jeg gikk stranden fram og tilbake litt for mange ganger på Bang Por.
 Fikk meg en ny venn, mens mine menneskelige venner hang på Ko Tao.
 Plutselig satt jeg på flyplassen i Koh Samui og ventet på fly til Bangkok.
Sov en natt på Suvarnabhumi Suite Hotel ved flyplassen. Jeg sov på tvers av sengen, bare fordi jeg kunne.
 Flyet til Moskva var over fire timer forsinket, så jeg så med nødt til å bruke penger på Victoria´s Secret.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar