tirsdag 19. februar 2013

Hva spiser du egentlig på én dag?

Den siste uken har jeg loggført alt som har funnet vei til magesekken min, og sannelig kan man få seg en tankevekker om man følger med. Nå er jeg riktig nok på diett så jeg passer ekstra på for skjulte kalorier og styrer unna småspising etc. Men i går lurte jeg i meg en swebar og banan utenom skjemaet. Ikke at det kan ha hatt det store utslaget på vekten min, men hva om jeg hadde gjort det hver dag? Da hadde det jo blitt 350 kcal ekstra hver dag som ikke var innregnet i inntaket. Det kan på sikt hemme det ønskede resultatet med en diett. Kanskje et litt dårlig eksempel, men du forstår kanskje budskapet mitt?

Den håndfullen (eller ti) med nøtter, eller en boks halspastiller KAN hemme resultatet du er ute etter. Lurer du deg selv?

Published with Blogger-droid v2.0.4

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar