onsdag 20. februar 2013

Onsdagsluksus

I dag føles det som om jeg har sovet lenge. At jeg var våken tidlig i dag for å gå morgencardio er et fjernt minne. Jeg la meg å sove igjen når jeg kom hjem og sov videre et par timer til. Lukusdyr på diett. Og endelig begynner jeg å se at det ekstra "vinterlaget" begynner å gi slipp, men synes ikke det har gitt det store utslaget på tallet på vekten enda. Men det kommer det også, jeg har for en gangs skyld god tid.

Nå er jeg på gymmet og skal trene rehab for de elendige albuene mine. Mat etterpå, thaiboxing i kveld. Jeg trenger en jobb.

Published with Blogger-droid v2.0.4

2 kommentarer:

  1. Hvorfor har du egentlig flyttet ifra jobb og oslo??

    SvarSlett
    Svar
    1. Fordi jeg vil satse på fightingen, og det har jeg ikke mulighet til å gjøre om jeg blir boende i oslo. Ja, det er fordel med en godt betalt jobb i oslo - men det er jævelig å gå hver dag å tenke "hva om jeg hadde satset?".

      Slett