lørdag 2. februar 2013

Morgencardio

God morgen!

Jeg har startet dagen med en 1,5 times lang powerwalk på stranden. Fikk opp pulsen og svettet litt. Én av medisinene jeg tar nå har som bieffekt at jeg holder på vann, noe som er veldig ubehagelig. Jeg får elefantføtter, poser under øynene og jeg føler meg rett og slett ulekker. Det sprenger i huden og prikker i føttene på det værste. Og når jeg er ute i varmen, så føles det ut som at jeg svetter - men det kommer ikke ut. Noe som igjen resulterer til at jeg går rundt og er varm konstant.. Det er heldivis bare seks dager igjen på kuren, så får jeg håpe det slipper etter det.

Anyways, så var det deilig å få gått litt i dag. Musikk på ørene, og bølgeskvulp rundt føttene - strand så langt øye kunne se. Jeg funderer på om jeg skal besøke det lokale thaigymmet her på Bang Por senere i dag. Skyggebokse litt og gå noen runder teknisk på mits. Det er uaktuelt å reise halve øyen rundt for å bli slitt ut på Juns gym i Lamai, når formen ikke er den beste.

Byttet ut den snakkende pappegøyen med nabokatten! :)

2 kommentarer:

  1. Uff, det hørtes ikke godt ut. Få håpe vannet slippe fort, det er sikkert veldig ubehagelig.
    Kos deg fortsatt i Thailand :)

    SvarSlett