torsdag 14. februar 2013

Timeless Tattoo



I går fikk jeg bursdagsgave fra gutta på Timeless Tattoo, min første tatovering. Jeg ble tatt godt i mot, og satt meg ned sammen med tatovøren for å velge skrifttype og finpusse på detaljer, størrelse, plassering etc. Jeg valgte skrifttype og lot han piffe den opp med sin egen touch.

"This will hurt" sa den polske lærlingen Pawel mens han tok på seg hansker. "Jasså", tenkte jeg mens det gikk opp for meg at dette kanskje kunne innebære litt smerte. Så jeg forestilte meg smerten av å ligge med beina i kompress etter match, med fokus på "andningen". Polakken synes nok jeg var gal, der jeg lå å smilte og pustet som en yoga instruktør. Highfive. Det gikk lett som en plett, og alt var over på ca 20 minutter.

Nå er jeg merket for livet, og strålende fornøyd med resulatet. Jeg er veldig fornøyd med valget av å bli tatovert på Timeless Tattoo. Jeg følte meg godt ivaretatt og opplevde at tatovøren var opptatt av at jeg skulle bli fornøyd. Han tok seg god tid til å høre på mine ønsker, viste alternativer og tok seg god tid til å forklare hvordan jeg skulle etterbehandle tatoveringen på best mulig måte. Fint for en ublekket torsk som meg å vite!

Takk til Timeless Tattoo, for min første tatovering. Du finner dem på Pilestredet 52E i Oslo, eller søk opp "Timeless Tattoo Oslo" på facebook.

Published with Blogger-droid v2.0.4

2 kommentarer: