lørdag 23. mars 2013

Adel befaler


Lørdagssparringen for elitegruppen er ferdig for dagen. Enkle teknikk og timing øvelser etterfulgt av 15 runder sparring. 5 x 2min, 40 sekunder rundehvile. Pause. 5 x 3 min, 50 sekunder rundehvile. Pause. 5 x 2 min, 40 sekunder rundehvile. Det var en veldig bra økt, fokus på hurtige og kontrollerte teknikker. 

Det er besluttet at Adel Ekvall skal coache meg i matchen min, og derfor har jeg den siste tiden peilet inn "antennene" mine på stemmen hans. Om han hvisker på den andre siden av rommet fanger jeg det opp. I dag holdt han treningen, og det resulterte også i at jeg kjørte på instrukser som ikke var gitt til meg. Jeg kjørte for eksempel i høyt tempo og hørte "høya tempo" - jeg giret opp enda et hakk- Typ 51 kilos tempo. Han ga southpaw instruksjoner til Marcus, jeg lystret og smalt avgårde venstre, venstre. Jeg får ta det som et positivt tegn, at jeg stoler hundre prosent på at det han sier er rett og følger instruksjonene til punkt og prikke.

Nå har jeg spist 120 g kylling, en pinlig liten porsjon med ris og litt salat. Ble sykt mett. Nei, det var en løgn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar