mandag 25. mars 2013

Svett start på uken!

God mandag alle sammen! I lille Halmstad skinner endelig solen og temperaturen har steget mot plussgrader. Så utrolig godt å se at det er lysere tider i vente, og før man vet ordet av det - så er sikkert sommeren her! Man kan jo håpe i ihvertfall.

Jeg har startet uken med en svett morgentrening! Først de faste mitsintervallene, etterfulgt av 30 minutter (6 km) på tredemøllen. Svetten rant, og det er vel egentlig et godt tegn siden jeg synes vekten har stått litt stille den siste uken. Det betyr nok at kroppen har holdt på endel vann, som forhåpentligvis har tenkt til å slippe nå.
 Ekstra morsomt at svetten min legger seg som små pærler rundt i fjeset. 

Og her er den mindre glamorøse frokosten min som ble slukt etter trening. Kvarg, proteinpulver, havregryn og bringebær i en salig blanding. Heldigvis smakte det mye bedre enn det ser ut.

2 kommentarer:

  1. 2 uker igjen til kampen, eller hva?

    Tiden går så fort.
    Føler du deg nervøs? Hva gjør du for å bli kvitt evt. nerver?

    Forresten, hvor skal du gå kamp? Og hvilket nivå er kampen?


    Vet du hvor jeg kan lese mer om de ulike nivåene man kan gå kamp (B,C,D og fullkontakt - stemmer det?)og regler/krav disse stiller?

    :) Takk på forhånd

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg svarer på dette i et eget innlegg senere i dag :)

      Slett