tirsdag 12. mars 2013

Det er fint å ha en plan (eller tre)

Jeg er (som dere vet) litt over gjennomsnittet interessert i matlaging, kosthold og ernæringslære. Da blir det fort mye matprat på bloggen, mellom trening og hverdagslige oppdateringer. Jeg spiser nemlig over dobbelt så mange måltid enn antall treningsøkter i løpet av en dag.

Her er dagens lunsj
. Chillikrydret kyllingfilet, cottagecheese, avocado, gulrøtter og spinat.

Nå sitter jeg og får unnagjort dagens nødvendige gjøremål. Betaling av regninger (ukult), svare på mails og gjør siste forberedelser på et thaiboksingsseminar jeg skal holde i Tyskland i April. Med fokus på proffdebuten min, vil jeg ikke ha mye tid til planlegging senere i måneden. 


Og med god planlegging får man til alt man vil. Matpakker for en lang kveld på gymmet er også klart. Det tar meg litt ekstra tid. Men sparer meg for lavt blodsukker, dårlig humør og jeg slipper å trykke nedpå en swebar som nødproviant mellom treningsøktene.

Preworkout meal: Cottagecheese, bringebær og eple.
Post workout: Proteinshake og riskaker.
Dagens siste måltid: Kyllingfilet og salat.

1 kommentar:

  1. En liten utfordring til deg på bloggen, hvis du har lyst :)
    http://lykkesliv.blogg.no/1363034493_11032013.html

    SvarSlett