søndag 31. mars 2013

God påske!

God søndag til dere som titter innom bloggen for å se om det er liv i meg!

Bloggen har blitt nedprioritert de siste dagene, for jeg har hatt hyggelig besøk av Fatima Pinto denne helgen. Treningsboost, sparring og kvalitetstid med en av de menneskene som står meg nærmest. Vi har trent, flettet hår, skravlet, drukket x-antall liter te, spist på Spis & Deli (Halmstads highligt etter Ultimate Gym), instruert på tjejpasset, sovet en natt på hotell og spist kvelds og frokostbuffet.

Treningen de siste to dagene har sett slik ut.

Fredag: Core og thaiboxing på morgenen. Bokseteknikk og sparring på kvelden. 

Lørdag: Thai teknikk og sparring på morgenen. Fellesløp med sprint-intervaller på ettermiddagen.

Nå er det på tide å dra den ikke fullt så tunge rumpa mi opp fra luftmadrassen og starte søndagen. Jeg har to treningsøkter, klesvask og noen fattige måltider å få unnagjort før en ny uke slår meg i fjeset.

Ha en fin dag dere! 

2 kommentarer: