torsdag 28. mars 2013

Kidnappet og bortført

I dag ble jeg kidnappet av klubbkamerat Marcus. Ok, det var kanskje ingen kidnapping siden det var frivillig. Jeg fikk ihvertfall et sms om at han skulle hente meg opp og ta meg med på tur et par timer. Og vi kjørte avgårde, ut på motorveien og vekk fra Halmstad. Jeg måtte lukke øynene når vi svingte av motorveien og på 1-2-3

...var denne utsikten øyet kunne se!

Jeg fikk se Båstad og den nydelige utsikten over kystlinjen hele veien fram til Tylösand. Etterpå kjørte vi enda lengre ut til noen klipper og spiste lunsjbuffet med utsikt over havet. Midt i blinken at de serverte torskefilet og grønnsaker på lunsjbuffen, så kunne jeg også spise lunsj.


Jeg har hatt en helt fantastisk formiddag og fått pustet inn masse frisk luft. Takk, Marcus! I kveld er jeg instruktør på Grupp 2 på Ultimate Gym, og senere kommer min kjære Fatima Pinto på helgebesøk.

For en fantastisk dette er! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar