søndag 17. mars 2013

HMT-Battle

I går var det duket for HMT-battle i Halmstad Arena. Det er sånne arrangementer som minner deg på hvorfor det er så gøy med thaiboxing. Stemningen, vennskapet og gleden over gode prestasjoner. Lukten av thaiolje vekket til og med nervene mine til liv. 

God stemning i HMT-garderoben
Kim masserte helgens fightere som oppladning til sin B-klasse debut i Heroes neste helg.
Marcus Liljedorf, vant på KO. Her sammen med to kjekke mannfolk, som tilfeldigvis også er trenerne mine (win).
Miriam Ekvall, upcoming star. Vant på poeng 3-0!
Det var mange bra matcher, men jeg må alikevel trekke fram to av fightene som virkelig rørte meg. Det var to jentematcher, selvfølgelig. Det var gallaens eneste Junior fight mellom Claudia (HMT) og Pat (Karlstad), og innsatsen til 15 år gamle Mia (48 kg) mot en danske på 54 kg i d-klasse. Teknikken, fokuset og "lekenheten" over tre av disse jentene gledet noe dypt inne i meg.


Jeg kjente meg så godt igjen, og ble påminnet om at jeg ikke må glemme meg selv som "fighter" oppe i fokuset på å utvikle meg mot toppen. De siste ukene har jeg fokusert så hardt på å gjøre "alt nytt" i stedet for å bygge på det jeg faktisk er bra på. Jeg er ikke helt som "alle andre", og det er akkurat derfor jeg har kommet ditt jeg er den dag i dag. Den delen skal jeg ta med meg mens jeg utvikler ny bredde inn i gamet mitt. 

Takk tjejer, jeg heiet på dere alle sammen. <3

"Pat" Samrong, svensk juniormester i 51 kg. Karlstad Muay Thai. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar