fredag 15. mars 2013

I rute

Det er en vanlig fredags morgen på Ultimate Gym i Halmstad. Morgentreningen er ferdig og vekten skal sjekkes. Jeg unngår å veie meg hver dag, og har heller faste dager og tidspunkt som jeg sjekker den på. Selv om vekten er en stor del av sporten, så unngår jeg å fokusere så alt for mye på den inntil jeg "er nødt". 


Etter sjekken ser jeg at jeg fortsatt ligger bra ann, og kommer ikke til å endre kostholdet mitt noe drastisk inntil det er er 14 dager igjen. Da blir det torsk, kylling, brokkoli, peanuttsmør og riskaker til den store gullmedalje. Dette er jeg god på, men synes det er like pyton hver gang.

Om tre uker vet jeg at jeg kommer til å sitte inne i bastuen. I mellomtiden foretrekker jeg å sitte på gulvet utenfor. Mye mer behagelig. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar