tirsdag 5. mars 2013

Med god støtte


Så langt stortrives jeg her i Halmstad. Klubben er fantastisk. Trenerne, fighterne og ikke minst det superfreshe lokalet vi holder til i. Gleden over å trene er kommet tilbake for fullt etter en usikker periode i livet mitt med manglende motivasjon.

I dag fikk jeg også kjenne på betydelsen av å ha et støttende team rundt seg. Etter fem harde runder på mits, hvorav den siste tok livet av meg - følte jeg at jeg hadde gjort "alt feil". Jeg var skuffet og følte meg som en elendig fighter. Da var mitsholder og fighter Marcus der med en gang og fortalte meg at teknikkene mine var like harde gjennom alle rundene, og at jeg hadde gjort en god jobb. Disse ordene gjorde meg på bedre humør og jeg avsluttet treningen med et smil i stedet for et hengende hode.

Det er så lett å henge seg opp i feilene sine framfor å se på alt det positive man gjør. Da er det godt å ha oppmerksomme støttespillere rundt seg som backer en opp. Det er en holdning som hele klubben har, og sammen gjør vi hverandre bedre. Jeg er takknemlig for at jeg får være en del av et slikt miljø. .. og pcen min har våknet til liv igjen, og jeg har enda en grunn for å smile i dag. Highfive! 

2 kommentarer: