tirsdag 19. mars 2013

Onsdag, nei - Tirsdag!

Kapasiteten på minnelagret mitt er visst fullt, eller så går det bare litt ekstra tregt fortiden. Det er tirsdag i dag, selv om jeg liker å tro at det er onsdag og thaitrening på kvelden. Det trodde jeg forrige uke også, og ble like skuffet da det gikk opp for meg at det ikke er noe felles thaipass for elitegruppen i dag. Litt under tre uker igjen på kalori og karbohydrat underskudd. Hvordan skal dette gå?

Morgentreningen i dag var bedre enn på lenge, tross det føltes ut som at 90% av min kroppsvekt satt på beina etter gårsdagens utallige spensthopp. Etter coretreningen kjørte jeg fem 3 minutters runder på mits med discocoach Adel Ekvall, med 50 sekunders rundepause. Positiviteten hans smittet over på meg, og jeg hadde så lyst til å gjøre det bra. Ikke bare for min egen skyld, men for hans skyld. Han står opp grytidlig for å komme å hjelpe meg, og jeg er han evig takknemlig. Det minste jeg kan gi tilbake er min fulle oppmerksomhet og hundre prosent helhjertet innsats. Takk. 

Dagens matbokser.
God mat, ja. Men ser fram til å bytte ut avocadoen med to store porsjoner med ris eller søtpotet etter matchen. 

2 kommentarer: