torsdag 14. mars 2013

The ugly truth

Jeg har blitt utfordret av Cecilie Lykke til å skrive "åtte sannheter" om meg selv. So here we go!

  1. Jeg liker ikke den typiske langpanne sjokoladekaken, men elsker den i frossen tilstand. Rart?
  2. Jeg hater å rydde, men ønsker at jeg var "ryddig". Derfor rydder og vasker jeg litt hver dag i et tappert forsøk på å vende meg selv til "the bright side".
  3. Jeg "sloss" ikke. For meg er ordet sloss negativt ladet og alt annet enn lystbetont. Jeg vil aller helst "leke", da har jeg det som best.
  4. De fire siste månedene i livet mitt har gitt meg livserfaring som har forandret meg som person.
  5. Jeg sover fortiden på en luftmadrass, men håper på å oppgradere meg til en seng i løpet av neste måned om fighter-økonomien tillater det. Dårlig med sleepovers og one nights hos meg fortiden med andre ord. Synd.
  6. Jeg synes føtter er ekkelt. Spesielt om noen tar på eller ser på mine. Da får jeg panikk. I thailand fikk jeg fotbehandling på 60 minutter, jeg glemte at jeg hadde "fotskrekk". Det var den lengste og mest ubehagelige timen i mitt liv. Å bli tatovert på ribbeina er ti ganger bedre enn fotpleie.
  7. Når jeg skal droppe de tre siste kiloene kan jeg ikke ha forstyrrende elementer i hjemmet mitt. Jeg kan finne på å spise en pakke med knekkebrød om jeg først "sprekker". Derfor er det relativt tomt i kjøleskapet/kjøkkenskapet mitt om dagen.
  8. Når jeg fighter er den eneste gangen jeg har "pause" fra livets bekymringer. Følelsen av å bare "være til stede" er magisk.

2 kommentarer:

  1. Herlig, Anna! Veldig morsomt å lese :-) Lykke til med neste dropping forresten.

    SvarSlett
  2. Interessant å lese. Vil ha mer fun facts!

    Christer

    SvarSlett