onsdag 27. mars 2013

To fightere og en gipset fot

Gårsdagens morgentrening. Følg meg på Instagram (AnnaTatjana) for mer bilde oppdateringer!
I dag våknet jeg i panikk 06.45 og tenkte at jeg hadde forsovet meg til morgentrening, men så kom jeg på at det er onsdag og ingen felles morgentrening. Jeg kunne puste lettet ut og dra meg til gymmet.

Der ventet coach Adde (og det gipsete benet hans på meg), og vi kjørte lett teknisk arbeid. Det var ikke fysisk krevende, men hjernetrim i stor grad. Reaksjon, smarthet og ikke minst vår spesialitet - lek! Og da har jeg det som fisken i vannet, eller thaiboxeren i ringen? Poenget er at trener - og fighter-stilen til Adel passer meg veldig godt. Han er teknisk leken, vass og stenhard. Sånn som jeg ønsker å kunne fighte en gang i framtiden. Bare gi meg tid, trening og minst dobbelt så mye matcherfaring som jeg har nå, så kanskje?

You can do anything you set your mind to..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar