onsdag 17. april 2013

My adidas week

Gårsdagen varte til sene timer, og det var en stuptrøtt Anna som kom hjem etter en dag med mange inntrykk. Jeg hadde en morsom dag, og jeg fikk møte ni fantastiske jenter som jeg skal dele den 10 ukers lange reisen med. Om jeg ikke var motivert nok fra før av, fikk jeg i hvertfall en ekstra boost i går!



Apropo boost, så fikk vi utdelt et par løpesko. Energy boost heter modellen og jeg kjenner at dette skoparet kommer til å bli min bestevenn i ukene jeg har i vente. Gleder meg til å teste dem ut i løpet av dagen.

Vi ble stylet opp i freshe adidasklær fra Adidas Pop up store på Egertorget, før turen gikk videre til Elixia Bjørvika for photoshoot.
Senere hadde jeg samtale med løpecoach Hanne, før det var informasjonmøte og bli-kjent middag. Veldig hyggelig!

Nå må jeg løpe avgårde for å rekke frokost og presselanseringen av 10-ukers kampanjen. Ha en fin dag så lenge!  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar