onsdag 17. april 2013

Back on track

Nå har jeg endelig kommet igang med treningen igjen etter match. Det har tatt ekstra lang tid denne gangen på grunn av blodutredelsen i låret og i begge leggene. Jeg har fortsatt mye vann i beina og må bruke støttestrømper, men jeg kan øke aktiviteten mer nå. Det føles godt, selv om det er litt tungt å måtte være et sted midt i mellom. Jeg kan ikke kjøre på med den morsomme treningen, typ thaiboxing, eksplosiv bentrening eller hurtige løp - men jeg må likevel pushe meg ut av komforsonen når det gjelder låret. Hva gjør vondt og hva er bare ubehag?

Freshe kompresjonstights fra Adidas!
Det var ekstra tungt å komme seg i gang i dag, etter å ha vært på presselansering med Adidas Running og senere holdt privattimer i thaiboxing. I dag har jeg syklet femten minutter, jogget lett i tyve minutter, slått noen runder på boksemits og kjørt litt lett boksesparring. Det var tungt å komme i gang, men jeg er veldig glad for at jeg gjennomførte treningen. Jeg følte meg vass på mits i dag, jeg var avslappet og eksplosiv. Det merkes at kroppen og hodet har hatt veldig godt av denne hvileperioden.

Og med gode treningsrutiner, kommer også de gode matvalgene tilbake. Hvem vil ikke ha mest mulig ut av treningen sin? Deilig post workout food fikk jeg servert av Caroline: Laks, ris og brokkoli/blomkål-mos.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar