onsdag 3. april 2013

Off to Malmø

God morgen!

Nå har jeg laget mat for hele dagen. Det tok ikke langt tid, for mengden er pinelig liten. Det er to matbokser, begge med torsk, brokkoli og asparges. Eat to grow? Ikke i dag. Huden min tørker inn og vekten raser. Charming. No carb og vannloading er effektivt, men slitsomt.

Nå skal jeg slenge meg rundt, for jeg skal avgårde til Malmø for trening med Igor Ardoris. Så vi kan styre det mentale inn på riktig hakk før matchen!

Ønsker dere en fin dag!

2 kommentarer:

  1. Flinke deg, du står på å holder deg til trening og dietten.

    Trener du to ganger hver dag, nå før kampen?
    Hva trener du da?
    Lager du en plan for hver uke? Eller bestemmer du deg for hva du skal trene samme dagen?

    Ha en nydelig dag i sola!
    :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Svarer på spørsmålene dine i et innlegg senere. :)

      Takk, det samme! Det er en nydelig dag!

      Slett