torsdag 18. april 2013

Proff oppfølging mot nye mål


Under løpekampanjen til Adidas har jeg fått to coacher som skal følge meg opp på trening og kosthold. Det er inget mindre enn Hanne Lyngstad og Ingvill Måkestad Bovim! 

Sammen med Hanne Lyngstad skal jeg utvikle meg til en bedre løper - og komme meg i best mulig form i forhold til idretten jeg holder på meg. Jeg gleder meg til å sette i gang med treningsopplegget, og føler meg trygg på at Hanne lager et opplegg som vil hjelpe meg mot mitt mål. Anbefaler alle løpsinteresserte til å titte innom bloggen hennes HER. For gode tips og interessant lesing om løping.

Ingvill Makestad Bovim har hovedansvaret for kosthold og ernærings-veiledning, og jeg følte at jeg fikk et litt nytt syn på matinntak etter samtalen jeg hadde med Ingvill i går. Det var utrolig deilig å snakke med noen som selv vet hva det innebærer å balansere høy treningsmengde og energiinntak. Jeg har allerede satt i gang med de tipsene hun ga meg i går, og jeg er positiv til den litt nye synsvinkelen hun ga meg på å kontrollere vekten før og etter match. 
Titt gjerne innom bloggen hennes HER.

Så i dag har jeg starten med en stor bolle med energi som jeg vet er bra for kroppen min. Cottagecheese, bringebær og en halv banan. Nå er lagrene fyllt på og jeg er klar for dagens første treningsøkt. Det blir en styrkeøkt på overkropp på Elixia, og i kveld knyter jeg på meg løpeskoene for å utfordre låret mitt på en litt lengre distanse.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar