fredag 19. april 2013

Todays outfit

Jeg trodde virkelig aldri at jeg skulle ha et "todays outfit" innlegg på bloggen min. Kom deg ut av komfortsonen! Er det ikke det jeg pleier å si?

Her får du i hvertfall sett på dagens freshe treningsoutfit. Tights og hoodie fra Adidas. Tightsen kan kjøpes på Adidas pop up store på Eger Shopping, og hoodien er Stella McCartney for Adidas som jeg kjøpte i Bangkok i januar.

Ellers så har det blitt forandring på dagens planer, så jeg sitter og nyter en deilig frokost mens jeg funderer på hvilken Elixia jeg skal trene på i dag. Den nye senteret på Bjørvika (ved Oslo S) er superfresht, men jeg er jo et vanedyr og føler meg veldig komfertabel med vanteomgivelser på Elixia Ringen. Hmm, eller kanskje jeg skal ta én økt på hvert senter? Luksusproblem of a fighter.

 
Ha en fin fredag alle sammen!

5 kommentarer:

  1. Vet du om Adidas-tightsen finnes i en nettbutikk? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg vet ikke helt, skal sjekke det opp :)

      Slett
  2. Nice outfit!
    Vi liker Outfit innlegg også :)

    Tusen takk for videoen forresten! Jeg ble glad når jeg så du hadde lagt den ut på Facebook :)
    Du var kjempeflink!

    Ha en fin dag i sola!

    SvarSlett
  3. har du satt kameraet i kjøleskapet mitt?

    SvarSlett