søndag 10. juni 2012

Muay Thai Arena 3

Jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive, det er ikke så alt for mye å si om matchen. Noen ganger taper man, helt enkelt. Jeg visste etter fem runder at jeg hadde tapt. Jeg overbeviste ikke dommerne, tapte hver eneste clinchsituasjon og jeg klarte ikke å puste etter tredje runde. Å være syk under oppkjøring er nok ikke optimalt, og å gå fra 55 til 60 kg på to uker er nok heller ikke anbefalt med tanke på tyngdeforskjellen. Men jeg skal ikke skylde på slike smådetaljer, det er jo bare én match.. Jeg tok matchen fordi jeg vil utvikle meg som fighter, få mer erfaring og møte de beste jentene som på sikt kan gjøre meg bedre. Jeg fighter ikke bare for å vinne, men for å bli en bedre fighter. Denne matchen gjorde meg helt klart bedre og jeg er veldig, veldig glad for at jeg gikk matchen. 

Ellers var det bra stemning når kjæresten og tvillingbroren hans vant sine matcher på knockout! Gratulerer Giang og Viet, utrolig inspirerende!

Takk til Linnea Skåpdal for en bra match! OG TUSEN TAKK til Team Gymgrossisten, Fightline og Team FMT som stilte opp og heiet på meg. Det betyr så mye og ha et så stort team i ryggen. <3

8 kommentarer:

  1. Bra innstilling! Man lærer både av de kampene man vinner og de man taper! Bare til å fortsette med treningen! :-)

    SvarSlett
  2. helt enig:) det er kanon bra gjort av deg uansett resultat. og en blir dyktigere for hver kamp en går uansett utfall! som du sier selv;en erfaring rikere:):) det er bare å stå på videre og lære av seg selv og dyktige motstandere:):) jeanette

    SvarSlett
  3. DU ÄR SÅ KLOK ATT JAG BLIR ALLDELES IMPONERAD. (och råkade komma åt caps lock)
    Fortsätt så!
    Kram Åsa

    SvarSlett
  4. Kul kamp, og fint at du holder thai-stilen med mest fokus på spark og clinch!
    Håper det smakte med Swebar pepperkake;)
    A.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk!! :) swebaren var perfekt. Tusen takk for det kjære du! :)

      Slett