torsdag 5. juli 2012

På gulvet i jentegarderoben

..er det særdeles kaldt å sitte i lengden. 

Det var en særdeles trøtt og grinete jente som ble dratt opp av sengen klokken 07.45 i dag tidlig. Hadde  det ikke vært for Giang, hadde jeg droppet morgentreningen og sovet to timer lengre. Men det var ikke  mer enn noen minutter som skulle til før jeg var klar for å ta treningen og dagen fatt! 

Vi løp først 5 km ute som oppvarming, jeg opplevde det mer som å dra smertefullt et og et bein etter meg i litt for høyt tempo. Så skyggebokset vi to runder og kjørte noen runder med mits. Så måtte jeg avslutte for å løpe til garderoben for å rekke et Skype-møte med Igor Ardoris. Ja, jeg synes gulvet på jentegarderoben er særdeles fint og skype fra.. Ha ha ha. 

Kort fortalt, så hadde jeg på tross av lite søvn - en veldig meningsfylt start på dagen. 

2 kommentarer:

  1. Søte dere to er i sammen! Så dere på Carl Berners plass ved t-banen i dag. Du er veldig søt ;)
    Sto og leverte ut flyers(gøyal jobb..) i fresh Better Bodies bukse. Koselig!

    SvarSlett
    Svar
    1. Aah, takk! Hehe. Så morsomt at du stakk innom bloggen. :-) har delt ut flyers selv, så vet hvordan det er. Men det blir penger ut av det. :-)

      Slett