onsdag 10. april 2013

Vil du trene med meg?

Én bolle solskinn takk! Det skal bli ,sa Anna, og blandet havregrøt, proteinpulver, kvarg og kanel sammen i en bolle. Toppet med bringebær. Usannsynlig godt når man for en gangs skyld våkner med sulten mage
God morgen og god onsdag kjære lesere. Jeg sitter og nyter denne vakre morgenen med en kopp kaffe og en skål med frokost. Så utrolig herlig å våkne tidlig i dag. Jeg har en leilighet å rydde, en bag å pakke og en treningsøkt som skal være unnagjort før jeg setter meg på bussen mot Oslo i ettermiddag.

Når jeg er hjemme så tenkte jeg å ta meg tid til å holde privattimer om noen er interesserte. Jeg senker prisen per time, og ønsker å holde så mange timer som mulig før jeg drar hjem. Er du interessert i privattimer i thaiboxing til en veldig fin pris? Ta kontakt med meg på facebook eller send en mail på tatjanalie@gmail.com! 

Vil du lære deg thaiboxing eller ønsker du en morsom og utfordrene treningsøkt? Jeg hjelper deg med å nå dine mål, enten du er nybegynner eller fighter.
Ta kontakt! :-)

4 kommentarer:

  1. Hvor lenge blir du i Oslo? Gratulerer med seieren!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! :) Jeg blir her til neste torsdag tror jeg.

      Slett
  2. Ah, så synd at du ikke blir lenger for dette hadde jeg hatt veldig lyst til! Du får si ifra hvis du vil ha en liten, (over)ivrig sjel på besøk i sommer da :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hurra!! Det må vi få til :) havregrøtdate er obligatorisk!!!

      Slett